FINAL 4: DEKLETA JUTRI V BORBO ZA NASLOV DRŽAVNIH PRVAKINJ!

• Maj 25, 2022
  • Tjaša
  • Novice
  • 5

Jutri se pričenja vrhunec sezone za našo selekcijo deklet U15. V borbo za naslov državnih prvakinj se bodo poleg naših deklet podale še košarkarice Janine, Derby Ježice in Triglava. Organizacija zaključnega turnirja je pripadla ekipi Janine, tako da se bo sklepno dejanje omenjene kategorije odvijalo v Rogaški Slatini. Tekme si bo moč ogledati tudi v neposrednih spletnih prenosih.

Sezona je bila za varovanke trenerja Matije Frančiča dolga, zanimiva, pestra, polna izzivov, prilagajanj, vzponov in padcev. Vse to je našo ekipo okrepilo ter še dodatno povezalo, s trdim delom so si zasluženo priigrale nastop na zaključnem turnirju. V letošnji sezoni so nanizale izjemnih dvajset zmag ob zgolj štirih porazih.

Svoj pogled in oceno letošnje sezone je podal tudi trener Matija Frančič:

“Pred sezono smo pričakovali, da obstaja velika verjetnost in se bo zaradi Covid razmer vse skupaj malo podaljšalo. Upali in želeli smo si, da se ne ponovi situacija iz preteklih dveh sezon, ko se je ena sezona predčasno končala, druga pa zaključila skoraj po prvem delu tekmovanja in finalnem turnirju. Letos smo uspeli sezono izpeljati v celoti, kar nas zelo veseli. Po prvem delu tekmovanja, kjer smo delo opravili brez spodrsljaja, je sledil najdaljši drugi del tekmovanja, ki pa ga je glede na letni čas malo popestril tudi Covid. Kljub nekaj težavam s poškodbami in izolacijami, smo se uspešno uvrstili v zadnji, tretji del tekmovanja, kjer smo še malo strnili vrste in se zasluženo uvrstili na zaključni turnir.”

Vsekakor pa se cilji niso zaključili z rednim delom, ambicije so upravičeno visoke tudi ob nastopu na zaključnem turnirju, kjer bodo naše košarkarice dale vse od sebe, da se v Novo mesto vrnejo z medaljo okoli vratu!

Kakšna so pričakovanja pred nastopom na zaključnem turnirju sta podala trener Matija Frančič in kapetanka Franja Horvat.

Trener Matija Frančič:

“Čestitam vsem ekipam, ki so se uvrstile na F4. Pred sezono smo si zastavili cilj uvrstitev na zaključni turnir štirih najboljših ekip Slovenije. Zelo sem vesel, da nam je kljub nekaj težavam s poškodbami in Covidom-19, to tudi uspelo. Čestitam mojim dekletom, ki so celo sezono pridno trenirala, prikazale borbene predstave in se na zaključni turnir tudi zasluženo uvrstila. Želim si, da tudi tukaj prikažemo svoje znanje z lepo in borbeno igro, pustimo srce na igrišču, predvsem pa uživamo v igranju košarke. Naj zmaga najboljši.”

Kapetanka Franja Horvat:

“Najprej bi rada čestitala vsem ekipam, ki so se uvrstile na zaključni turnir najboljših 4 ekip v državi. S puncami in trenerjem smo si na začetku sezone zadali cilj, da pridemo do tu in to je naša prva stopnička k uspehu. Sedaj strmimo k naši najboljši igri in posledično tudi dobremu rezultatu našega trdega dela, želje in vloženega truda skozi celotno sezono. Naj zmaga najboljši.”

Na turnirju bodo nastopile:

Pomočnik trenerja Sašo Rebernik
Pomočnik trenerja Uroš Jazbec
Uradni predstavnik Živa Jerman

Finalni turnir bo potekal v Športni dvorani Janina po spodnjem razporedu.